torstai 5. huhtikuuta 2012

PLÄÄH

Vihaan tätä gradun nysväämistä.
En edes muista mitä tein viikolla 13, mutta tiedän tehneeni graduhommia.

Nyt yritän kirjoittaa loppulukua. Olen katsonut muilta mallia, että mitä loppuluvussa kuuluisi kertoa. Muiden loppuluvut ovat syvällisiä pohdintoja ja niissä on jotain järkevää sanottu. Minun loppulukuviritelmä...... Lähinnä luettelointi siitä mitä olen jo analyysiluvuissa kertonut.? ÄÄÄÄ.

Minulla meinaa mennä hermot. Olo on ollut alakuloinen, olen itkenyt, masistellut, syönyt liikaa herkkuja...

12 päivää siihen että gradut pitäis kokonaisuudessaan lähettää ohjaajalle. Paniikki, ja koko gradu tuntuu ihan paskalta ja sönkkäykseltä.. :(

Ehkä pitäis vetää kännit ja sitten hyvin luovassa tilassa kirjoitella loppuluku? Tulis hyvät pohdinnat?

--

Ja hei, mua alkaa rasittaa myös se, kannattaako mun valmistua ja jäädä työttömäks. En ole varma, olenko tehnyt tarpeeksi töitä lähimenneisyydessä saadakseni peruspäivärahaa. Työmarkkinatuen varaan minun ei kannattaisi jäädä, sillä en saisi kuin yläasteikäisen viikkorahaa vastaavan summan kuussa, koska kanssaeläjäni tulot ovat niin suuret. En pystyisi maksamaan vuokrastakaan kuin ehkä neljäsosan.. En oikeasti tiedä mitään niin idioottimaista kuin se, että kelassa katsotaan aviopari ja avopari samanlaisiksi: kelan mielestä siis kanssaeläjäni pitäisi elättää minut lähes täysin vaikka emme ole naimisissa ja meillä on omat erilliset rahat ja tulot, ja maksamme kaiken asumiseen ja elämiseen liittyvän puoliksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti